Care4pets

Handelsbetingelser for køb hos Care4Pets

Care4pets

V. Karina Søgaard Hansen

Lundvej 221, 6800 Varde

CVR: 28954182

Email: info@CBD-care4pets.dk

Når du bestiller et CBD produkt for første gang, vil der efter et tilbud om vejledning, blive sendt en faktura til betaling af din ordre..

Ved bankoverførsel afsendes varen først efter indbetalingen kan ses på kontoen. 

Ved betaling med Mobilepay betales varen efter modtagelsen.

Priser:

Alle priserne er dagspriser og kun gældende på bestillingsdagen. Der kan derfor forekomme prisændringer.
Alle angivne priser er inklusive 25% moms.

Brug af Gavekort/værdikort/rabatkoder:

Du kan max bruge 1 værdikort/rabatkode/samt andre koder pr. ordre

Man kan ikke kombinere Gavekort/værdikort eller rabatkoder, og hvis man har flere af ovenstående må man vælge hvilken en man ønsker at bruge på den pågældende ordre.

Gavekort og værdikort fratrækkes varens pris og man kan ikke opnå GRATIS fragt ved fx. at handle for 1000kr på gavekort/værdikort.

Sikker betaling:

Du kan altid være sikker på at dine oplysninger er fortrolige og sikrede når du handler hos Care4pets.

Levering:

Pris på levering 49kr uanset vægt eller størrelse.                   

Ved køb for over 1000 kr. er der GRATIS fragt.                       

Din pakke sendes til en GLS pakkeshop, hvor du selv afhenter din pakke.

Du modtager en sms/e-mail når pakken står klar til dig, i den pågældende pakkeshop

Hvad er GLS pakkeshop:

– GLS pakkeshop kan være en tankstation, supermarked, den lokale købmand eller lign. forretning. 

Hvornår kommer min pakke?

Din pakke vil som udgangspunkt blive leveret inden for 3 hverdage, er der mod forventning  længere leveringstid vil du blive informeret om dette

Min pakke er ikke ankommet og det er 5 dage siden jeg bestilte:

Send en e-mail til info@cbd-care4pets.dk med dit ordrenummer så vil jeg undersøge hvor pakken bliver af.

Min pakke er beskadiget ved afhentning:

Åben pakken i pakkeshoppen sammen med en medarbejder.  Hvis noget er gået i stykker skal du skriftligt have en seddel på at pakken var beskadiget ved ankomsten for at kunne få erstatning. Tag billeder af pakken og det beskadigede indhold.

Hvis du først opdager det når du er kommet hjem, skal du inden for 24 timer kontakte mig på os her.
Skriv dit ordrenummer, hvad der er sket, og send et billede af skade + billede af emballagen.
GEM alt indpaknings materiale samt papkasser o.l.

Hvis ovenstående regler ikke overholdes, kan der ikke klages over beskadigede produkter.

Der er mangler i min forsendelse:

Hvis du modtager din pakke og der er mangler i forhold til det du har bestilt, så skal du kontakte mig med det samme inden for 48 timer så vi kan få løst problemet.  Send e-mail til os her.
Husk, du må ikke bruge en vare hvis du ikke ønsker at beholde den.

Jeg har ikke modtaget en faktura:

Du modtager en faktura pr. e-mail, kig også i den mappe der hedder  spam, andet eller reklamer hvis ikke den ligger i indbakken.

Du vil ikke modtage en faktura med din ordre, dette for spare på papiret og dermed miljøet.

Du kan altid henvende dig inden for 14 dage og få tilsendt en ny faktura til din e-mail. Send e-mail til os her.

Jeg sender din pakke afsted så hurtigt som muligt:

Jeg ved hvor vigtigt det er, med hurtig levering, derfor gør jeg alt, for at din pakke kommer afsted hurtigt. 

Du kan altid se om den vare du køber er på lager når du bestiller. 
Der er enkelte varer i shoppen som kan være udsolgt eller som er bestillingsvarer.

Det vil du i så fald blive orienteret om.

Fortrydelsesret

Du har ret til at træde tilbage fra denne aftale uden begrundelse inden for 14 dage.

For at udøve fortrydelsesretten skal du meddele mig dette i en utvetydig erklæring (f.eks. ved postbesørget brev eller e-mail) min mail er info@cbd-care4pets.dk (adressen finder du nederest på siden).

Fortrydelsesfristen er overholdt, hvis du sender en meddelelse om udøvelse af fortrydelsesretten, inden fortrydelsesfristen udløber.

Varen skal være modtaget retur inden for 14 dage efter fortrydelsesfristen er modtaget.
En pakke der komme retur fordi du har glemt at afhente den ved pakkeshoppen anses ikke som brug af fortrydelsesretten. 

Krav til returvare:

Varen skal være i væsentlig samme stand og mængde som da du modtog den for at du kan få hele beløbet retur.
Det betyder at emballagen og diverse mærker skal være på varen når den returneres. Varen skal være ubrugt dvs. den skal være fri for hår, snavs og lugt


Jeg anbefaler at du sender varen retur som pakke, så den kan spores, og du har mulighed for at få erstatning hvis varen forsvinder/beskadiges under transport.
Husk at pakke varen godt ind, da det er dit ansvar når du sender pakken retur.
 
Du skal selv betale udgifterne til at sende pakken retur.

Jeg modtager ikke varer retur efter de 14 dages returret. Det er din egen pligt at undersøge om du returnerer inden for de 14 dage.


Ansvaret for varen overgår til forbrugeren ved afhentning i pakkeshop.

Først ved sælgerens modtagelse af en returneret vare er ansvaret igen sælgers.

Pakken skal sendes retur til MIN adresse og ikke til en pakkeshop/posthus eller andet. Hvis jeg skal afhente en pakke et andet sted så vil det koste dig et gebyr på 75kr.

Fri fragt:

Sender du en del af en ordre retur, således at varernes samlede pris kommer under grænsen for FRI fragt, vil du blive opkrævet fragten for tilsendelse af de vare du beholder.

Pengene retur:

Du har 2 muligheder for at få dine penge retur.
1.     Beløbet indsættes på din konto med mobilepay eller hvis du har betalt med bankoverførsel sætte de retur til din bankkonto. (Returneres inde for 14 dage fra vores konto til din)
2.     Tilgodebevis(kode) kan bruges i webshoppen (sendes pr. e-mail inden for 1-2 hverdage)

Reklamation

Du har ifølge Dansk Lov, ret til 2 års reklamationsret, dog med forbehold for varens holdbarhed samt korrekt opbevaring af varen.

Hvad dækkes ikke:

Reklamationsretten dækker ikke udefra kommende skader, som er indirekte eller direkte forskyldt af brugeren/dyret.

Hvad dækkes:

Reklamationsretten dækker skader og fejl, som kan påvises at have været på varen, ved købet.
Hvis du opdager en fejl ved varen skal du kontakte mig straks skriftligt på mail og skrive hvilken fejl eller mangel varen har.

Hvis varen skal sendes ind, så sender jeg dig en pakkelabel som du kan bruge til at returnere varen med.
Du kan også indlevere varen på adressen: Lundvej 221, 6800 Varde

Porto udgifter til returforsendelse og genforsendelse dækkes kun hvis reklamationen er berettiget og hvis der inden returforsendelsen er taget kontakt til mig.

Jeg dækker ikke evt fragtudgifter hvis du selv vælger at sende retur.

Klageadgang:

Du har adgang til at klage til Forbrugerklagenævnet, hvis du er utilfreds med varen, du har købt og ikke kan blive enig med vores Kundeservice om en fornuftig løsning på tvisten. Du skal følge linket for at indgive en online klage hos: Forbrugerklagenævnet

Lovvalg og værneting:

Enhver aftale indgået mellem os under anvendelse af disse Betingelser er underlagt dansk ret. Enhver tvist som måtte opstå i forbindelse med vores aftale, herunder aftalens eksistens eller gyldighed, skal indbringes for en kompetent domstol i Danmark.